Hyvää. Fiian kanssa oltiin viime viikonloppuna Anja Lehtiön valmennuksessa. Älyttömän hyviä ja asiantuntevia neuvoja sain. Fiialle pakkovalssit ja tvistit toimii ku ohjaaja hoksaisi mihin kohti niitä kannattaa tehdä. Hyviä pikku ohjauskuvioita tehtiin ja vähän pitempää rataa. Keppien sisään tyrkkäyksiä otettiin myös ja fiia toimii niillä hyvin. Erittäin antoisa kurssi siis.

Fiialla alkoi alku viikosta juoksu. Hyvään saumaan tuli juoksu kun ehdin kurssin käydä ja seuraavat kisat on okk:n kisat elokuussa. Ehtii juoksut siihen menessä juosta. Ainoa et Active dogin harkoista jää parit väliin. Nyt kuiteski mielumin juoksu nyt ku elo-syyskuussa on niin monet kisat tulossa. Fiia kävi eilen rokotuksilla ja oli ku lentoon lähössä Fiiasta on niin kiva mennä Riitta-Liisan luo siellä ku saa huomiota ja nameja:) Raukka oli ihmeissään ku ei haukkiksella päässy ollenkaan ulkoilemaan ja agilitykin jäi väliin.

Lumen agi meni ihan OK. Mun ei passaa hermostua ja korottaa ääntä kun alkaa sen oman pikku belgin shownsa. Otin uuden lähestymis tavan ja olin hiljaa ja en huomannu mitä humputteli kentällä. Kyllähän pikku belgi oli välissä mietteissään ja jopa katsoi mua et mikä mulla on ku en huuda naama punasena:) Eli tämä parempi ku huutaminen. MUTTA yhden asian Lumi osaa nimittäin IRTOAMISEN! Ja tästähän ei meille varmaan mitään ongelmaa tule. EIHÄN?

Keskiviikkona mulla alkoi ansaittu kolmen viikon loma. Maanantaina suuntaan ranualle lasten ja koirien kanssa mökille jonne Jarmo on jo menossa huomenna veljeni kanssa.  Ihana päästä johonkin reissuun.