Eipä ole tullut taas pitkiin aikoihin päivitettyä mutta paljon ollaan touhuiltu sekä koirien että lasten kanssa. Tämän lisäksi olen ehtinyt jopa ompelemaan.

Mahtava ylläri oli et Fiia oli OKK:n vuoden agikoirakisassa 3. JEE!!!

Lauantaina oltiin Fiian kanssa kisaamassa pitkästä aikaa. Vimeksi kisattu 13.9.09. Pelkkä kisailmon tekeminenki jännitti ja piti Katilta apua kysyä yhteen kohtaan No kisat meni niin hyvin ku ne tauon jälkeen menee. eka radalta Hyl. Pussista suora vienti putkeen mutta Fiia pongassa sivulla olevan hypyn Tällä radalla jo huomasin et talven irtoamisharjoitukset on tehny tehtävänsä.

Tokaradalta vaan harmittava riman pudotus eli tulos 5. sijoitusta ei tullut etes katsottua. ja taas koira irtos. Lopussa oli hieman useampi este suorassa linjassa ja EI IKINÄ fiia ole irronnut niin kauas ku nyt. Piti huutaa jo kaukaa kääntymiskäskyä. Aika mahtava fiilis. Eli talvella rantapallo mahana treenaaminen on kannattanut kun koira on saanut itseluottamusta irrota. samaa treeniä pitää muistaa silti nytkin tehdä vaikka tilalla on rantapallo josta on ilmat otettu pois

Lumi ei ole vieläkään päässy treeneihin kokeilemaan onko aivot kehitty yhtään tauon aikana. Minä ku olin ottamassa neitosen mukaan pääti hän aloittaakin toisen juoksunsa. Saapa nähdä aloittaako Niiskutin kans nyt juoksemisen.

Jami on mennyt lyhyessä ajassa mun mielestä huonompaan kuntoon. eilen nousi nukkumasta kauhealla ryminällä.  meni eteisen matolle ja pää oli alhaalla ja koira ihan jäykkä. Jarmo käski sit Jamin mahaan ja silitteli sitä. Oli tosiaaan ihan jäykkä ja kipeän näköinen. Takapää sillä on tosi jäykän näköinen. Minä olen pikku hiljaa alkanut tekemään surutyötä sillä Jamillahan tulee heinäkuussa kää 12v. välissä koira on ku nuoremmat mutta välissä niin vanha. ja minä olen päätänyt että tässä vaiheessa Jamia ei enää leikata tai muutakaan  ja loppu elämän lääkekuureille ei aleta. paitsi et onhan jami ollu nyt jo 2v päivittäisellä levolacilla kun kakka ei muuten luista.  haluan että lähtee hyvässä kunnossa. kaksi vanhaa koiraa olen nähnyt lähtevän huonossa kunnossa ja en itseni enkä koirankaan takia sitä aio nyt tehdä. Mutta eletään päiväkerrallaan ja anettaan jamille arvokas vanhuus.  

OIKEIN MUKAVAA NAISTEN PÄIVÄÄ YSTÄVÄNI !!!