Joulu lähestyy ihanaa. Kynttilöitä on tullut poltettua ja tunnelmoitua joulusta. Ulos ei kannata katsoa ettei  pety. Pimeää, märkää ja loskaa, EN tykkää.

Viimeisessä harjoittelussa olen päiväkodissa tällä hetkellä. Enää reilu pari viikkoa niin sit loppuu. Eilen lähetin viimeiset tehtävät opettajalle ja nyt vaan odotan niiden hyväksyntää ja näyttöviikon aloitan ens torstaina. Ja sitpä ne ois 16pvä juhlat Samantassa.  Mitään juhlavampaa en ole vielä uskaltanut ostaa ku toi poju tuol masus kasvaa ni tiiä mihin säkkiin sitä ittensä saa kohta mahduttaa:)

Koirien kanssa olla treenattu. Fiialle tekee hyvää treenata nyt niin et se joutuu itsenäisesti irtoamaan ku mamma ei pysy perässä. Hyvin kyl parilla viimesellä kerralla on irronnut esim. keppeille ja puomin meni viimeksi lujaa ja pysähty vasta kontaktille mua ootteleen ku yleensä himmailee jo alastulolla aiemmin.

Lumi ei treenaa nyt säännöllisesti vaan sillon tällön pieniä pätkiä, ettei mun verenpaine sen kans kohoa:) Saanut kasvatella karvaa, massaa ja aivoja tän talven. Kesällä sit näyttelyihin.

Niisku käy Kirsin ja Jukan ohjaamissa treeneissä. pikku neiti on alkanut olemaan välissä ailahtelevainen treenihalukkuutensa kanssa. Joten pieniä pätkiä ja toistoja tarvii. Paljon teen sen kans muun ohessa kontaktin haku treeniä et Piisku tajuais et se on siel mun kans tekemässä tätä juttua. Niiskun veli Peikko osaa jo pujotella tosi hienosti. Mä oon kade!

tässäpä meidän kuulumisia tällä erää. Sunnuntaina menen kiduttamaan itseäni agikisoihin talkoillen. Saapa nähdä kuin emännän käy katsellessa muiden kisaamista. Se talkoilu ei siis ole kiduttamista vaan se kisojen katsominen. Mukavaa viikonloppua!!!